Hollywood Sightseeing (CA) - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Erik & Christa Tas - WaarBenJij.nu Hollywood Sightseeing (CA) - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Erik & Christa Tas - WaarBenJij.nu

Hollywood Sightseeing (CA)

Door: Erik Tas

Blijf op de hoogte en volg Erik & Christa

07 Juli 2011 | Verenigde Staten, Los Angeles

Gistermiddag en avond zo lang mogelijk proberen wakker te blijven om de nacht door te komen in verband met het tijdsverschil met Nederland. Ik ging als eerste onderuit en lag om 18:30 uur te ronken als een roos. Christa en de kinderen hebben nog wat gegeten en zijn daarna neergevallen. Inmiddels waren we al zo'n 30 uur in de touwen geweest.

Vsnmorgen eerst heerlijk ontbeten in het hotel en daarna uitgecheckt en op weg naar Hollywood Boulevard voor de Walk of Fame. Iedereen, die iets betekent, of betekend heeft, in het Hollywoodwereldje ligt daar met een ster op straat, waar zijn of haar naam in staat.

Vervolgens zijn we gestrikt door een ex-marinier, die in Irak gevochten had, voor de grand tour met een open busje door Hollywood.

Mulholland Drive, The Hollywood Sign, Sunset strip, Bel Air, Melrose Avenue, Beverly Hills, Rodeo Drive & The Farmers Market.

Uiteraard hebben we nog wat vette huizen gezien van bekende celebrity's, zoals Elvis Presley, Eddy Murphy, Lucille Ball, Jennifer Lopez, Dr. Phil, Madonna, Playboy Mansion ( ze lieten me helaas niet binnen...;-) en Michael Jackson. We hebben onder zijn slaapkamerraam gestaan waar hij gestorven is.

Wassenaar is er niets bij, geloof me...

Inmiddels zijn we aangekomen in ons tweede hotel in Anaheim en zijn gelijk in zwembad in gedoken. Vanavond kunnen we het vuurwerk zien vanuit Disneyland en morgenochtend vroeg rijden we naar San Diego voor het Amerikaanse dolfinarium met Orka's en de hele rattenplan.

Het tijdsverschil is wel apart. Hier is het nog donderdag, bij jullie is de vrijdag al begonnen. Ook jullie reacties zijn leuk. Nu moet ik weer op zoek naar bitterballen...;-) Tot morgen en sweet dreams...

• 08 Juli 2011 - 06:31

Opa Van Empel:

Wat heb ik weer genoten van de foto's en het reisverslag, ook die van gisteren maar de reactie heb ik volgens mij ergens anders geplaatst, oh wat moeten jullie genieten, ook fijn te lezen dat jullie weer lekker uitgerust zijn, doe rustig aan. knuffel Pa ( Opa ) x

• 08 Juli 2011 - 10:14

RitaJan:

Hey family,

Geweldig leuk dat we jullie zo kunnen zien en volgen :). Jullie hebben al in zo'n korte tijd veel gezien (y). De verhalen zijn leuk en genieten met jullie mee op afstand. Jullie slapen nu maar Enjoy Tomorrow. Byeeee ;)

• 08 Juli 2011 - 12:25

Conny En Collega's:

Hugh Hefner heeft zelf af en toe ook genoeg van zijn playboy mansion hoor!(Bavaria reclame). 't Ziet er allemaal waanzinnig gaaf uit! We blijven meekijken zo, is al deel van mijn "ochtendritueel".