Gearriveerd ! - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Erik & Christa Tas - WaarBenJij.nu Gearriveerd ! - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Erik & Christa Tas - WaarBenJij.nu

Gearriveerd !

Door: Erik Tas

Blijf op de hoogte en volg Erik & Christa

06 Juli 2011 | Verenigde Staten, Los Angeles

Drie uur schiphol en 11 uur vliegen later zijn we gearriveerd op het vliegveld van Los Angeles...we hebben alle vier eelt op onze billen van het zitten en klompvoeten van het vocht. Ik kwam niet eens mijn schoenen binnen, wel een hele goede vlucht geweest. Via IJsland over Canada naar beneden afgezakt. Blij dat het achter de rug is...

Op Schiphol hebben we met verbazing zitten kijken naar een man die nogal zwaar was (een Amerikaan uiteraard) Ik schat dat ie zeker 200 kg woog en wellicht nog wel meer. Na de nodige grapjes die dan mijn mond uitrollen, werd ik gelijk zwaar gestraft. Lopend naar mijn vliegtuigstoel treft ik daar onze vriend aan en waar zit ie? Natuurlijk pal achter mij. Helaas de stoel naar achteren zetten kan ik wel vergeten .

Na de nodige duaneverplichtingen in Amerika (12x je paspoort laten zien, de nodige formulieren en vragen beantwoorden etc) op zoek naar de auto.
Via een bus werden we naar het verhuurbedrijf gebracht. We waren al gewaarschuwd dat ze van alles zouden proberen om een duurdere auto aan te smeren maar daar trappen wij dus niet in. Uiteindelijk de MiniVan gekregen die we wilden, namelijk een Dodge en in Natasja's kleur, wit...kijk maar naar de foto's. Navigatie geïnstalleerd en op weg naar ons eerste hotel, Crowne Plaza.

Inmiddels zijn we bijna 23 uur onderweg en is het nu hier 16:00 uur. Het liefst zouden we nu gaan slapen...;-) Maar we blijven nog even wakker....morgen naar Annaheim, de plek van het Disneyland park, maar die slaan we lekker over....sweet dreams everybody...

• 07 Juli 2011 - 07:09

Conny En Collega's:

Lange reis maar gelukkig weer helemaal goed aangekomen! Leuk dat we jullie kunnen volgen blijft een gek idee dat jullie aan de andere kant van de wereld zijn (en ik hier achter ons werkplekkie zit...) Enjoy!

• 07 Juli 2011 - 09:50

Bertina:

Lekker hoor!!!!
    Wij zwoegen nog even door....
    Veel plezier, geniet ervan en ik volg jullie!
    X
    Bertina

• 07 Juli 2011 - 12:05

Rita Rotteveel:

leuk om te lezen zover weg en dan zoooo dichtbij
    leuke foto,s
    en nu genieten!!!!!

• 07 Juli 2011 - 13:31

Vivi:

klinkt super jongens!!!!!!! dikke knuffel uit nederland

• 07 Juli 2011 - 19:23

Je Zus:

Gelukkig dat jullie goed aangekomen zijn. Het is wel even wat anders hè! Zijn de voetjes weer wat geslonken? Met deze gave witte car kom je de vakantie wel door, hè Natas! Geniet lekker met z'n viertjes en zover mogelijk blijven we jullie volgen. X van ons vieren

• 07 Juli 2011 - 21:27

Dag familie Tas,zijn net terug van een geweldige vakantie in turkije hartstikke leuk om te horen dat je blaren op je billen hebt veel plezier allemaal en Natas vergeet de bitterballen niet he doei tot het volgende verslag groetjes Jan en Krijna

• 07 Juli 2011 - 21:30

trouwens gave auto Tas heb je weer goed voor elkaar nou nog een hertog jannetje !!!!!