Dag 12: St. Pete Beach - Reisverslag uit Saint Pete Beach, Verenigde Staten van Erik & Christa Tas - WaarBenJij.nu Dag 12: St. Pete Beach - Reisverslag uit Saint Pete Beach, Verenigde Staten van Erik & Christa Tas - WaarBenJij.nu

Dag 12: St. Pete Beach

Door: Erik

Blijf op de hoogte en volg Erik & Christa

12 September 2016 | Verenigde Staten, Saint Pete Beach

Vanmorgen weer de hotelkamer ontruimd, je leeft gewoon vanuit je koffer hoor, en na een ontbijtje bij de Subway verlaten we Orlando en rijden we richting de westkust van Florida. Ditmaal is ons doel St. Pete Beach aan de golf van Mexico.

We zijn wat vroeg vandaag (was maar 165 km) en bij het inchecken in het Beach House Suites is onze kamer nog niet klaar, maar zonder er over na te denken krijgen we van de vriendelijke dame achter de receptie een andere kamer, een gratis upgrade zegt ze nog....

Het is hier erg stil dus er zal wel een hoop leeg staan. Bij binnenkomst hebben we gewoon een gemeubileerd appartement gekregen. Grote slaapkamer met een mega bed, twee badkamers, grote woonkamer, balkonnetje met zitje, luxe keuken met vaatwasser en een wasmachine / droogtrommel combinatie. Wat een luxe....

Dit complex is onderdeel van Loews Don Cesar, dit hotelcomplex is helemaal waanzinnig, kijk maar eens op onderstaande link.

Helaas zit het weer niet mee vandaag, na eerst boodschappen te hebben gedaan bij de Wallmart, begint het te regenen en te onweren. Je zag het al van verre aankomen. Dus Christa draait van ellende dan maar even twee wasjes, ik schrijf even een verslagje en dan maar een boekje lezen op de bank.

Hopelijk knapt het vanavond en morgen nog op, want het ziet er hier erg leuk uit, met mooie witte stranden, blauwe zee etc.

Sweet dreams, howdy....

Ps. voor de liefhebbers, ik heb bij het vorige verslag van Kennedy Space Center nog een filmpje geplaatst.

• 13 September 2016 - 10:28

Sjanet:

Hoop zeker dat het droog wordt ziet er mooi uit.
    Wij zitten inmiddels ook op een mooi stekkie en het is er 32gr en dat voor sept.

• 13 September 2016 - 15:25

Pa En Joukje:

Wat een mooie plek, stranden zijn sowieso mooi. Maar de plek waar jullie nu zitten ziet er ook prachtig uit mooi uitzicht van het balcon. Het regenen en onweer zal vandaag wel over zijn. Hier in Nederland is het tropisch. Lekker uitrusten vandaag voor het komend traject.

• 13 September 2016 - 19:23

Frank:

lekkuh

ga je toch lekker bowlen of piano spelen
    alleen al het uitzicht van je balkon.........
    met regen kan je ook zwemmen hoor!