De voorpret gaat beginnen...... - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van Erik & Christa Tas - WaarBenJij.nu De voorpret gaat beginnen...... - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van Erik & Christa Tas - WaarBenJij.nu

De voorpret gaat beginnen......

Door: Erik Tas

Blijf op de hoogte en volg Erik & Christa

20 Augustus 2016 | Nederland, Zoetermeer

Nog 10 dagen en dan vliegen we naar Washington...volg ons opnieuw op een rondreis door Amerika, ditmaal de oostkust.

Voor het eerst reizen we zonder onze kinderen en buiten het hoogseizoen. Is even wennen, maar we gaan het meemaken.

Donderdag 01 september stijgen we op vanaf Schiphol en vliegen we naar Washington D.C. de hoofdstad van Amerika. We slapen in The Melrose Georgetown Hotel, zo'n 20 minuten van het Witte Huis. s-Avonds zijn we uitgenodigd door Barack and Michelle...dat wordt feesten....;-)

Dus houdt deze site in de gaten voor het laatste shownieuws...

• 21 Augustus 2016 - 13:53

Rita:

Geweldig luitjes :) laat ons maar meegenieten !

• 24 Augustus 2016 - 16:28

Pa:

Ik ga me speciaal toeleggen op de kwaliteit van de gemaakte foto's. Ook verheug ik mij op het lezen van de dagelijkse reisverslagen die professioneel worden weergegeven.