Dag 19: Miami Beach deel I - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Erik & Christa Tas - WaarBenJij.nu Dag 19: Miami Beach deel I - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Erik & Christa Tas - WaarBenJij.nu

Dag 19: Miami Beach deel I

Door: Erik

Blijf op de hoogte en volg Erik & Christa

20 September 2016 | Verenigde Staten, Miami

Howdy Folks,

We nemen met pijn in ons hart afscheid van de Keys, maar wie weet keren we hier nog eens terug. Een kleine twee uur rijden vanmorgen bracht ons in Miami.

Het is even goed opletten in het drukke verkeer, maar uiteindelijk belanden we in het hotel Marseilles South Beach, direct aan het strand.

Inchecken, uitpakken, zwembroek aan en naar de ligbedjes op het strand. En daar liggen we dan, twee Hagenezen tussen het plebs van Miami. Het is hier zien en gezien worden.

Jullie snappen wel dat dat goddelijke lichaam van mij direct opvalt. De vrouwen waren niet meer van me af te slaan...en toen werd ik wakker en ben ik lekker gaan zwemmen.....

Vanavond zijn we naar Lincoln Road Mall gelopen, waar je heel veel eettentjes en winkels kunt vinden. Onze nicht Melissa zal hier regelmatig te vinden zijn geweest tijdens haar studie hier...;-) Hier kijk je dus je ogen uit. Met name de winkels en hoe ze ingericht zijn.

Uiteindelijk belanden we weer bij een Italiaan (daar heb je er hier in Amerika heel veel van) en hebben heerlijk gegeten.

Morgen nog een stranddagje, onze laatste, voordat we naar huis vliegen.

• 20 September 2016 - 10:05

Conny:

"strandbedje"... kan je met gemak de nacht op doorbrengen (zoals alles, ook dat is groot in the USA). Nog twee fijne dagen en een goede vlucht naar huis!

• 20 September 2016 - 11:56

Jan:

Wel jammer hoor nou ga ik die leuke verslagen van jou toch wel missen, aan de andere kant kom nou maar naar huis gescheurd rubber het is mooi genoeg geweest zo,Natasja en ik willen weer bitterballen goede reis alvast terug.

• 20 September 2016 - 12:03

Rita:

We hebben idd genoten vd fotoos en verslagen

• 20 September 2016 - 12:49

Rita:

Geniet van jullie laatste stranddagje en goede fijne veilige vlucht terug naar SweetLakeCity.