Dag 13: A day at the pool / beach - Reisverslag uit Saint Pete Beach, Verenigde Staten van Erik & Christa Tas - WaarBenJij.nu Dag 13: A day at the pool / beach - Reisverslag uit Saint Pete Beach, Verenigde Staten van Erik & Christa Tas - WaarBenJij.nu

Dag 13: A day at the pool / beach

Door: Erik

Blijf op de hoogte en volg Erik & Christa

14 September 2016 | Verenigde Staten, Saint Pete Beach

Vandaag een schitterende dag at St. Pete Beach. Heerlijk aan het zwembad en het strand. Als je op het Weather Channel kijkt zie je een heel ander beeld. Overal rond ons heen in Florida slecht weer, met Thunderstorms, er werd zelfs een tornado in de gaten gehouden bij Orlando.

De stad die we gisterochtend verlaten hebben incl. het Kennedy Space Center zit gewoon in zwaar weer. We hebben dus mazzel....

Morgen rijden we naar Fort Myers Beach, zo'n 220 km, een kleinschalige accommodatie met een tropisch tintje, direct aan het zandstrand.

Vandaag dus een kort verslag, wordt vervolgd.....

• 14 September 2016 - 10:16

Pa En Joukje:

Heerlijk zo'n rustig dagje lekker relaxen boekje lezen beetje zwemmen. Fijne dag vandaag...

• 14 September 2016 - 19:33

Krijna:

Lekker even een rustig dagje , even bijkomen van alle indrukken. Geniet ervan !!!

• 15 September 2016 - 10:38

Pim:

boeken lezen kan je thuis ook, mafkees! weet je wat zo'n weggegooide dag dan "kos"?

• 18 September 2016 - 00:24

Helen:

Heerlijk rustig! Geen gillende kinderen in het zwembad.