Dag 10: Reisdag naar Orlando Florida - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Erik & Christa Tas - WaarBenJij.nu Dag 10: Reisdag naar Orlando Florida - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Erik & Christa Tas - WaarBenJij.nu

Dag 10: Reisdag naar Orlando Florida

Door: Erik

Blijf op de hoogte en volg Erik & Christa

10 September 2016 | Verenigde Staten, Orlando

Vandaag dus een reisdag, niet echt boeiend. Vroeg op alles inpakken, taxi in en naar het vliegveld La Guardia.

Gelukkig een vrij korte vlucht, in twee uur waren we in Orlando. Schitterend vliegveld, gewoon overal vloerbedekking op de grond, magistraal en met uitstraling ! Ook hoor je daar nergens "Mind your step" net als op Schiphol, maar stap je bij je vliegtuig gewoon in een monorail die je in no time naar de bagagebanden brengt....heerlijk....
Kijk zo kan het ook.....

Geen wachtrijen bij de autohuurdesk, gelijk regelen....en op weg naar het Hotel. We zitten in het Doubletree by Hilton@Seaworld in Orlando. Ook hier is het zeer warm en benauwd buiten.

Maar Christa ligt al in het zwembad en ik ga nu een bommetje doen....doeiiiii

• 11 September 2016 - 11:42

Pa En Joukje:

Ook wel lekker zo'n rustig dagje ertussen, wat is alles toch anders in Amerika. Verders is het hier vandaag niet meer zo warm, maar de vooruitzichten is weer een hittegolf. Wij gaan vanaf vrijdag a.s. een paar dagen met vakantie. Zijn er wel aan toe.

• 12 September 2016 - 17:40

Pim:

Hee pik je hebt het naar je zin kan ik zien. Je hebt ook een leuke schrijstijl mijn complimenten hiervoor ik wist niet dat je die gave had. Immers op de lagere
    school werd je iedere keer de klas uitgestuurd omdat je niet oplette en niet stil kon zitten weet je nog? Ha ha is allemaal goedgekomen. Ff verder lezen in je volgende verslag....