Dag 4: Reisdag naar Niagara Waterfalls - Reisverslag uit Niagara Falls, Canada van Erik & Christa Tas - WaarBenJij.nu Dag 4: Reisdag naar Niagara Waterfalls - Reisverslag uit Niagara Falls, Canada van Erik & Christa Tas - WaarBenJij.nu

Dag 4: Reisdag naar Niagara Waterfalls

Door: Erik

Blijf op de hoogte en volg Erik & Christa

05 September 2016 | Canada, Niagara Falls

Vandaag de rit naar Niagara Falls, schoon aan de haak 351 mijl (560 km). Om 09:00 uur rijden we weg. Onderweg zien we het landschap veranderen, uitgestrekt, bergen en dalen, mooie natuur en leuke dorpjes. Af en stop wordt er gestopt voor de hoognodige sanitaire ontladingen, de catering en de rek en strek oefeningen. Het is een lange rit.
We komen er onderweg achter dat ons hotel voor vandaag niet in Amerika ligt maar in Canada. Die zag ik niet aankomen, we slapen vandaag dus in Ontario, aan de andere kant van de Niagara Falls.
Wat we ook niet zagen aankomen is dat dit weekend voor de Amerikanen en Canadezen een lang weekend is als gevolg van Labor day. Iedereen is vrij tot dinsdag en waarschijnlijk hadden ze zoiets van, laten wij gezellig naar de Niagara Waterfalls gaan….:-(
Dat hebben we geweten, de planning was rond 16:00 uur in het hotel, het werd 18:00 uur. Over het stukje over de brug naar Canada met grenscontrole, richting hotel, hebben we twee uur gedaan, normaal 8 minuten als ik de navigatie mag geloven. Vooral voor de grensovergang stond het 12 rijen dik met auto’s. Dat laatste stukje was echt vermoeiend….
We zijn vanavond nog een stukje gaan lopen richting de watervallen, maar het was ongelooflijk druk, niet normaal. Morgen nieuwe kansen, dan gaan we te voet de watervallen bekijken, zowel aan de Canadese grens als aan de kant van de Verenigde Staten.
Wij gaan nu slapen, jullie mogen weer aan de maandag beginnen…..sterkte voor degene die weer aan de bak moeten.

• 05 September 2016 - 08:51

Pa En Joukje:

Wat lijkt me dat verschrikkelijk om zo lang in de file te staan, Dus doe vandaag maar heel rustig aan want jullie moeten wel fit zijn want zo'n reis is er vermoeiend. Foto 3 lijkt me een leuk visstekje ! Hier in Nederland wordt het steeds warmer met donderdag weer richting 30 graden. Nou kids weer lekker genieten vandaag bij het watervalletje.

• 05 September 2016 - 11:38

Jan:

Doen jullie een beetje rustig aan zijn toch geen afstanden meer ook vakantie vieren he ben wel benieuwd naar de watervallen tot later maar weer groetjes.