Dag 1: Aankomst in The Melrose Hotel Washington DC - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Erik & Christa Tas - WaarBenJij.nu Dag 1: Aankomst in The Melrose Hotel Washington DC - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Erik & Christa Tas - WaarBenJij.nu

Dag 1: Aankomst in The Melrose Hotel Washington DC

Door: Erik

Blijf op de hoogte en volg Erik & Christa

02 September 2016 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Vanmorgen zijn we om 10:00 uur door Natasja naar Schiphol gebracht. Uiteindelijk om 01:30 uur Nederlandse tijd (hier dus 19:30 uur) op onze hotelkamer aangekomen en gecrasht op het bed.

Op zich ging de vlucht prima, half uur later vertrokken vanwege opstoppingen ergens boven Ierland, maar 8 uurtjes later geland op Dulles International Airport. Aan boord hebben we de stewardessen omgekocht met een zak drop en daarna zijn we schandalig verwend met eten en drinken. I love 't....

Maar dan door de Amerikaanse douane, wat een drama......eerst vijf kwartier tussen lijntjes door gelopen, daarna het kruisverhoor. Gelukkig liep de computer van de douanier vast zodat we het ijs konden breken. Koffers opgesnord en richting uitgang. Nee...zit er weer zo'n mafketel "paspoort"....pffff....

Afijn anderhalf uur later stonden we buiten en je gelooft het niet, de regen komt met bakken naar beneden. We besluiten om een shuttlebus te nemen naar het hotel en géén taxi. Stuk goedkoper. De avondspits is nog bezig dus net zo snel....

Wij gaan het licht uitdoen en voor mijn gevoel gaat morgen pas echt de vakantie beginnen, veel lopen en bekijken. Krijg net nog even snel de uitslag door van het Nederlands Elftal, goed resultaat! Dag Danny.....

Morgen een verslag over de bezienswaardigheden van Washington D.C.

• 02 September 2016 - 05:15

Ton:

Hi Folks,
    Wat leuk, jullie zijn er! Ziet er uit als een leuke trip volgens het kaartje, meer dan genoeg te zien denk ik. Geniet van al het moois onderweg. Cheers, Ton

• 02 September 2016 - 07:51

Pa En Joukje:

Wat zijn we blij dat jullie er zijn het is voor ons als ouders toch altijd spannend dat de kinderen zo ver weg zijn.

• 02 September 2016 - 08:05

Sjanet:

Fijn dat jullie er zijn. Hopelijk lekker geslapen. En nu gaan genieten.

• 02 September 2016 - 10:16

Jan :

Het is inderdaad een drama op zo'n vliegveld maar goed jullie hebben het gelukkig weer gehad.
    Nu lekker genieten samen dan ben je dat weer gauw vergeten adios tot het volgende reisverslag . Neem ook eens een bitterbal is lekker daar met al die regen!!!!!