Eindpunt Los Angeles (CA) - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Erik & Christa Tas - WaarBenJij.nu Eindpunt Los Angeles (CA) - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Erik & Christa Tas - WaarBenJij.nu

Eindpunt Los Angeles (CA)

Door: Erik Tas

Blijf op de hoogte en volg Erik & Christa

25 Juli 2011 | Verenigde Staten, Los Angeles

Howdy Folks,

Het laatste reisverslag van deze geweldige trip. We zitten inmiddels in onze hotelkamer in Los Angeles. De stemming is een beetje weemoedig en niemand heeft zin om terug te gaan naar Nederland. Enerzijds betekent dit dat het een belevenis is geweest om nooit te vergeten en anderzijds begint morgen de "sleur" weer...

We springen nog niet uit het raam hoor, het gevoel moge duidelijk zijn. Links van me zie ik een ontzettende massa goederen staan die op de een of andere manier het vliegtuig in moeten komen, rechts van me zie ik het vliegveld van LA (we zitten op de 14e verdieping met uitzicht op de landingsbanen) en zien het ene vliegtuig na het andere opstijgen.

Het dagverslag:
Vanmorgen zijn we heerlijk opgestaan (goede brede bedden en bijna niemand wakker geweest) en hebben we wederom een lekker Amerikaans ontbijt genuttigd. Wat hier geserveerd wordt zijn scrambled eggs, gebakken spek en gebakken aardappeltjes met uitjes, paprika etc. Daarnaast koffie en jus de orange. Voor de liefhebbers staan er eventueel pancakes of wafels. Het is in ieder geval een ontbijt waar je de rest van de dag op kan teren, tot het avondeten dan...;-)

We besluiten er een stranddagje van te maken. We reizen eerst af naar Malibu Beach. Het klinkt zo van wauw...maar het valt tegen. Heel de kust is uit het zicht door de huizen die de rich and famous op het strand hebben gezet. Het stukje wat overgebleven is voor de "normale" mensen is niet anders dan een strand op, bij wijze van spreken, Texel. Maakt voor de rest niet uit, nu snappen we, waarom er in onze reisdocumentatie weinig over geschreven wordt.

We rijden door naar Santa Monica Beach. Dit is veel beter, het strand zit vol en wij duiken er tussen... Na een aantal heerlijke uren doezelen in de zon, met af en toe een duik in de ijskoude zee, taaien we af en gaan verder naar ons hotel waar we de eerste dag in LA ook hebben gezeten.

Vanavond gaan we nog even Downtown om voor de laatste keer de Amerikaanse way of life op te snuiven.

Yep Folks, this was it. Aan alle dingen komt een eind. Morgen ontbijten, auto wegbrengen en naar het vliegveld. Wij hebben het geweldig naar onze zin gehad de afgelopen drie weken, daarnaast zijn we heerlijk naar elkaar toegegroeid in onze kleine ruimtes. Jullie bedankt voor het volgen van onze ervaringen en de reacties op onze site. De laatste foto's gaan er vanavond op.

This was ET from the United States, over, out

• 26 Juli 2011 - 05:12

Conny:

wens jullie een hele goede terugreis (misschien een beetje slapen als dat kan zodat de reis niet zoooo lang is). Tot snel in het - in elk opzicht - kleine Nederland. (denk dat Tibor wel weer heel blij zal zijn)

• 26 Juli 2011 - 06:13

RitaJan:

Hallo luitjes, we willen jullie (mss nog op de valreep) een goede en fijne terugreis wensen. Weer een aantal uren op jullie zitvlees zitten waar ondertussen wel eelt op zit ;) ??
    En morgen moe maar
    zeker lekker bruin de straat inkomen :( :) ?!

Y4..byebye en tot snel

• 26 Juli 2011 - 15:14

Rita Rotteveel:

Hoi Hoi Luitjes

een hele goeie reis terug naar holland!!
    Komt tot rust in het vliegtuig
    tot morgen!!

doeidoei

• 27 Juli 2011 - 10:33

Je Zus:

Hoi allemaal, heb net jullie verslagen gelezen, geweldig hoor!
    Wat een ervaring! Hoor het allemaal nog wel!