Rustdag Las Vegas (NV) - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Erik & Christa Tas - WaarBenJij.nu Rustdag Las Vegas (NV) - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Erik & Christa Tas - WaarBenJij.nu

Rustdag Las Vegas (NV)

Door: Erik Tas

Blijf op de hoogte en volg Erik & Christa

17 Juli 2011 | Verenigde Staten, Las Vegas

Howdy Folks,

We hebben de hele dag doorgebracht in Las Vegas, met name op de strip. We zijn vanmorgen gestart in Mirage, waar we ontbeten hebben. Vervolgens naar de witte Siberische tijgers en de dolfijnen in de Secret Garden. Gaaf om te zien, zeker het babydolfijntje stal de show.

Hierna naar Cesar's Palace geweest. De dames naar Victoria Secret om nog wat vergeten zaken in te kopen en daarna nog even naar de Apple store. Voor de rest hebben we uitgebreid rondgelopen binnen Cesar's Palace en foto's en filmpjes gemaakt van dit schitterende winkelcentrum in de Romeinse stijl. Ik houd persoonlijk niet van winkelen, maar dit ziet er zo gaaf uit, dat moet je gezien hebben.

Het was weer behoorlijk warm vanmiddag, dus zijn we nog even terug geweest naar de hotelkamer om wat rust te nemen en te zwemmen.

Vanavond wederom de strip op en zijn we eerst naar (casino) hotel New York, New York geweest. Onderweg kwamen we langs Bellagio waar om het uur een schitterend fonteinenspektakel met licht gehouden wordt.

Het (casino) hotel New York New York is een monument ter ere van de "Big Apple". Het geeft de skyline van Manhattan weer en zowel binnen als buiten kun je wandelen door de straten van New York. Voor de deur staat een replica van het vrijheidsbeeld en de Brooklyn Bridge.

Hierna door naar MGM Grand. Het grootste hotel van de wereld. Iets meer dan 5000 kamers. Hier vind je binnen een volledig pretpark met alles erop en eraan.

De heenweg hebben we gelopen over de Las Vegas Boulevard, terug zijn we gegaan met de monorail. Als afsluiting van de dag nog wat in de gokmachines gegooid, de reis hebben we niet terugverdiend....:-(

Gisteren kwamen we terecht in een gekkenhuis en heb je zoiets van "blij als we weer op de route zijn"... Achteraf is Las Vegas een niet te missen onderdeel van het programma. Het is bijna niet te beschrijven wat je hier meemaakt en ziet. De foto's geven eigenlijk een flinterdunne weergave van de werkelijkheid. Een knotsgekke kolkende stad waar het leven niet te vergelijken is met wat ik ooit meegemaakt heb.

Morgen gaan we naar Death Valley, een rit van zo'n 225 km. Wij gaan nu slapen, de foto's volgen morgen, sweat dreams vanuit LAS VEGAS !

• 17 Juli 2011 - 12:19

Toetn:

Gaaf hoor!

• 17 Juli 2011 - 17:03

Jorien:

Ziet er allemaal super uit. Veel plezier nog de laatste dagen.
    Groetjes,

• 17 Juli 2011 - 20:30

Hier Is Ma En Oma :

Hallo kinders wij hebben met alle aandacht naar al het moois zitten kijken,jullie genieten wel hoor,alle fotos gezien wij kijken onze ogen uit. Jammer dat je niets gewonnen hebt,dat had wel leuks geweest. De fonteinen en het vuurwerk vonden wij prachtig natuurlijk ook de fotos van jullie. Nou kinders wij zetten er nu een punt achter, en wensen jullie nog een hele fijne tijd. Kusjes van oma en de groetjes van de buurtjes.

• 17 Juli 2011 - 20:33

Conny:

ha ha en dat noem je een rustdag... nee dan deze regenachtige zondag in Leidschenveen. Maar morgen weer fijn werken. Wat een fantastische reis hebben jullie! En dan nu vanaf de andere kant van de wereld, sweet dreams!